Ga naar de inhoud

Voorwaarden e-tickets en webshop

  1. Ons restitutie- en retourbeleid voor fysieke artikelen duurt in beginsel 14 dagen conform de wettelijke regels ‘koop op afstand‘.
  2. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u mogelijk geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
  3. (E-)tickets kunnen niet geretourneerd worden, tenzij de voorstelling wordt verzet of afgelast.
  4. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Indien van toepassing moet het ook in de originele verpakking zitten.
  5. Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Normaal gesproken vindt u die in onze email incl. factuur.

Terugbetalingen

  1. Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
  2. Als de retourzending is goedgekeurd, start de verwerking van uw terugbetaling en wordt het aankoopbedrag binnen een aantal werkdagen op uw originele betaalmethode gecrediteerd.

Situaties waarin mogelijk slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  1. Boeken met duidelijke gebruikssporen,
  2. Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout,
  3. Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.

Wij beoordelen de context van iedere situatie en werken samen met u aan een oplossing.

Problemen bij terugbetalingen?

  1. Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening. U zoekt een transactie van ‘Stichting Bon Artz’.
  2. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt, zowel vanuit onze zakelijk rekening en mogelijk ook door uw eigen bank.
  3. Als u 5 werkdagen na de verwachtte verwerking de terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op.

Ruilen

Als u iets wilt ruilen i.p.v. geld terug, stuur ons dan eerst een e-mail om te overleggen. We bespreken dan samen de beste oplossing en afhandeling.

Retourzendingen

U kunt uw retour zenden naar:

Stichting Bon Artz
Willem Bonnaertsstraat 12
5081 JD Hilvarenbeek

  1. Indien u kiest voor verzenden bent u verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Deze verzendkosten kunnen wij niet restitueren.
  2. Geef a.u.b. de track & trace code van uw retourzending aan ons door zodra die is afgegeven.
  3. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Afgeven aan de deur

U kunt uw retourzending ook bij ons aan de deur afgeven of een afspraak maken in de directe omgeving Hilvarenbeek zodat wij het persoonlijk met u kunnen afhandelen. Eventuele ruilverzoeken kunnen we dan ook direct meenemen en (financieel) afhandelen.

(E-)tickets

Retourneren of restitueren

  1. We kunnen geen tickets ruilen of terugbetaling aanbieden tenzij een evenement is afgelast of verschoven.
  2. U kunt uw tickets doorverkopen aan een andere liefhebber.

Annuleren van (e-)tickets bij een afgelast of verschoven evenement

  1. Als u het ticket hebt gekocht voor het evenement verschoven werd, ontvangt u een mail met instructies over hoe u de ticket kunt annuleren.

Tickets zijn overdraagbaar

  1. Onze e-tickets zijn, tenzij expliciet vermeld, gewoon overdraagbaar en niet persoongebonden.
  2. De naam van de klant, die ze heeft besteld en betaald, printen wij alleen op de ticket voor uw eigen administratie en als extra controle tijdens het inchecken.
  3. U kunt uw tickets dus doorgeven of verkopen aan anderen, bijv. als cadeau.

Moet ik een account hebben voor de voorverkoop?

  1. Nee, u kunt tickets bestellen zonder een account in onze webshop. U bent wel verplicht eenmalig* uw adresgegeven + e-mailadres door te geven bij een bestelling.
  2. Uw persoonsgegevens worden in het webshop cookie opgeslagen en uw adresgegevens verschijnen tot de cookie wordt verwijderd automatisch in het bestelformulier bij opvolgende bezoeken aan onze webshop.
  3. Wij bewaren uw persoonsgegevens niet in ons systeem, tenzij u zelf een account aanmaakt.
  4. Tijdens het bestelproces krijgt u de optie om een account aan te maken, zodat u een volgende keer sneller kunt bestellen en inzicht heeft in uw bestelhistorie. In dat geval worden uw persoonsgegevens wel door ons bewaard tot u besluit het account op te zeggen.

E-tickets niet ontvangen?

  1. In de bevestigingsmail van uw bestelling staat een link waarmee u de tickets kunt downloaden.  Als u een account hebt aangemaakt kunt u ook in onze omgeving de tickets terugvinden. De bestelling moet dan wel eerst volledig betaald zijn.
  2. De email met de ticket link moet normaal gesproken binnen enkele minuten na betaling binnen komen.
  3. Heeft u geen bevestigingsmail met e-tickets ontvangen? E-tickets worden bij sommige providers gezien als verdacht en worden in de spamfilter tegen gehouden.
  4. Kijk eerst in uw spam- of Ongewenste mail folder. Is de email na enkele uren nog steeds niet binnen, stuur dan een mail naar stichting@bonartz.nl en dan helpen wij u verder.

Meer hulp of overleg nodig?

Neem contact met ons op voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.