Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Niet-retourneerbare artikelen:
- Downloadbare softwareproducten
Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:
- Boek met duidelijke gebruikssporen,
- Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout,
- Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als de retourzending is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen een tegoed op uw originele betaalmethode toegepast.
Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en de terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.
Ruilen
We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u iets wilt ruilen, stuur ons dan eerst een e-mail naar stichting@bonartz.nl om te overleggen. We kunnen dan samen de beste manier van afhandeling bepalen.
Retourverzending
U kunt uw retour zenden naar:
Stichting Bon Artz
Willem Bonnaertsstraat 12
5081 JD Hilvarenbeek
Indien u kiest voor verzenden bent u verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten kunnen wij niet restitueren.
Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.
Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Afgeven aan de deur
U kunt het ook aan de deur afgeven of een afspraak maken in Hilvarenbeek zodat wij het persoonlijk met u kunnen afhandelen. Eventuele ruilverzoeken kunnen we dan ook direct meenemen en afhandelen.
Hulp nodig?
Neem contact met ons op voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.